Ceny a služby

Technická podpora

Základní technická podpora (v ceně)

V rámci základní technické podpory jsou řešeny nahlášené problémy (případné nefunkčnosti).

Odpověď na běžné otázky je možné nalézt v uživatelské příručce, pro konzultace je určena služba zaškolení, případně placená technická podpora.

Základní technickou podporu získáváte v ceně cloudového provozu EQIS CRM.

Placená technická podpora / Full service

Placená technická podpora je vhodná pro firmy, které CRM systém využívají intenzivně a chtějí aby jeho přínos byl co nejvyšší. Zahrnuje telefonický kontakt a bezodkladné řešení problémů, možnost krátkých konzultací.

 

*1 V případě, kdy konzultant nebude zrovna na telefonu k dispozici, ozve se Vám zpět do 2 hodin, případně zašle kontakt na jiného kolegu.

 

Orientační cena je 4 000 Kč měsíčně (bez návaznosti na počet uživatelů systému),
případně individuální cena (s domluveným upřesněním rozsahu). Neváhejte nás oslovit, rádi zašleme individuální cenovou nabídku.

 

Telefonická podpora je vázána na jednoho konkrétního pracovníka u Vás (zodpovědná osoba za CRM). Smyslem je zajištění oboustranně efektivní komunikace. Váš pracovník může být samozřejmě zastupován nebo nahrazen. 

 

Sjednání placené technické podpory je povinné v případě úprav na míru.

 

Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.