Technická podpora
Základní technická podpora (v ceně)
V rámci základní technické podpory jsou řešeny nahlášené problémy (případné nefunkčnosti).
Odpověď na běžné otázky je možné nalézt v uživatelské příručce, pro konzultace je určena služba zaškolení, případně placená technická podpora.
Základní technickou podporu získáváte v ceně cloudového provozu EQIS CRM.
- Požadavky (hlášení problémů) je třeba nahlašovat prostřednictvím e-mailu nebo helpdesku s co nejpřesnějším určením problému a způsobu jeho vyvolání. Čím lepší popis problému poskytnete, tím dříve bude možné Váš požadavek vyřídit.
- Běžná reakční doba je v takovém případě do dvou pracovních dnů
Placená technická podpora / Full service
Placená technická podpora je vhodná pro firmy, které CRM systém využívají intenzivně a chtějí aby jeho přínos byl co nejvyšší. Zahrnuje telefonický kontakt a bezodkladné řešení problémů, možnost krátkých konzultací.
- Dostanete přímý telefonický (případně Instant Messaging) kontakt na kvalifikovaného pracovníka
(konzultanta, vedoucího projektu), který Vám umí odborně poradit. - Reakční doba telefonické/IM podpory je 2 hodiny *1
- Pracovní doba telefonické/IM podpory je 9-17hod v pracovních dnech
- Požadavky v rámci placené technické podpory jsou zpracovány přednostně
*1 V případě, kdy konzultant nebude zrovna na telefonu k dispozici, ozve se Vám zpět do 2 hodin, případně zašle kontakt na jiného kolegu.
Orientační cena je 4 000 Kč měsíčně (bez návaznosti na počet uživatelů systému),
případně individuální cena (s domluveným upřesněním rozsahu). Neváhejte nás oslovit, rádi zašleme individuální cenovou nabídku.
Telefonická podpora je vázána na jednoho konkrétního pracovníka u Vás (zodpovědná osoba za CRM). Smyslem je zajištění oboustranně efektivní komunikace. Váš pracovník může být samozřejmě zastupován nebo nahrazen.
Sjednání placené technické podpory je povinné v případě úprav na míru.
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.