Ceny a služby

Otázky a odpovědi

Způsob účtování, počet uživatelů

Otázka: Kdo je uživatel systému?

Odpověď: Pojmenovaný skutečný uživatel, který se může přihlásit. Vaši bývalí pracovníci mohou mít v systému neaktivní účet, počítají se pouze pracovníci, kteří se mohou přihlásit. Každý účet může užívat pouze jeden pracovník.

 

Otázka: Jakým způsobem je provoz EQIS CRM Cloud účtován?

Odpověď: Účtování je formou předplatby, jejíž období si volíte dle potřeby (měsíční nebo delší období).
Před blížícím se koncem předplatného dostanete upozornění o blížícím se konci předplatného a předpis platby dle aktuálního (Vámi nastaveného) počtu uživatelů. Po přijetí platby se prodlouží doba předplatného a dostanete daňový doklad.

 

Otázka: Jak mohu změnit počet uživatelů CRM?

Odpověď: Uživatele můžete přidávat, odebírat či deaktivovat ve správě systému CRM (jako správce). Pokud potřebujete přidat uživatele nad rámec svého předplatného, kontaktujte nás, vše bezodkladně zařídíme. 

 

Otázka: Co když se rozhodnu EQIS CRM nepoužívat?

Odpověď: Stačí neprodloužit/neuhradit předplatné na další období. Vaše instalace bude ke konci předplatného deaktivována (před deaktivací se pokusíme o telefonický kontakt). Před deaktivací můžete využít funkci Export XLS v agendách pro další použití exportovaných dat. Vaše databáze EQIS CRM bude ještě měsíc zálohována pro případ obnovy.

 

Otázka: Mohu EQIS CRM používat na více počítačích, tabletech či mobilech?

Odpověď: Ano, EQIS CRM můžete používat na libovolném počtu zařízení. Práce víc lidí zároveň pod jedním uživatelským účtem je však technicky omezena.

 

Otázka: Mohu předplatné uhradit na delší než měsíční období?

Odpověď: Ano, platbu můžete provést na libovolný počet měsíců. Datum prodloužení předplatného bude vypočteno dle přijaté platby.

 

Aktualizace, technická podpora

Otázka: Jakým způsobem mohu kontaktovat technickou podporu?

Odpověď: Odesláním mailu na helpdesk@eqis-crm.cz, případně využitím kontaktu na sjednanou telefonickou podporu. Ve zprávě uveďte adresu Vaší instalace, uživatelské jméno a co nejpřesnější určení problému, ideálně opatřené snímkem obrazovky.
 

Otázka: Jakým způsobem je aplikace aktualizována na novou verzi?

Odpověď: Běžné aktualizace jsou prováděny automaticky, nejméně jednou ročně (zpravidla v letních měsících). Informace o nové verzi je zasílána e-mailem, včetně informace o případné změně doporučeného nastavení. Tyto hromadné aktualizace jsou prováděny zdarma. 

Otázka: Jak fungují aktualizace CRM v případě úprav na míru?

Odpověď: V případě úprav na míru nejsou aktualizace prováděné automaticky, ale na základě dohody. Nová verze je z licenčního pohledu zdarma, je však nutné uhradit práci spojenou s upgrade (upgrade zahrnuje převod zakázkových úprav do nové verze a jejich odladění).

Hromadný mailing

Otázka: Mohu z EQIS CRM odesílat neomezené množství mailů?

Odpověď: Můžete, objem hromadného mailingu zpracovaného v CRM není nijak omezen. V případě většího objemu odesílání než 2000 mailů měsíčně nebo v případě nahlášeného spamu je však nutné zřízení samostatného SMTP hostingu u třetí strany, např. Zoner Cloud Mail.