Funkčnost

Obchodní funkčnost

Aktivity - obchodní funkce

Agenda aktivit poskytuje pohled na komunikaci s klienty a historii komunikace.

Agenda nabízí plánování komunikace s klienty, které přirozeným způsobem pomáhá obchodníkům plánovat žádoucí obchodní činnost - díky jednoduchému, ale promyšlenému workflow významně šetří čas obchodníka a umožní obchodníkům zvládat více se stejným úsilím.

 

Agenda aktivit nabízí bohaté možnosti

Obchodní případy

Obchodní případy slouží k evidenci potenciálních zakázek

 

Obchodní případy poskytují přehled jak pro obchodníka, tak pro vedoucího.

Nabídky

Agenda nabídek umožňuje

Objednávky

 Agenda objednávek poskytuje

 

Produktové akvizice, obchodní pokrytí

Představte si, že jste poradenská firma, která nabízí ISO 9001, ISO 14000, poradenství managementu a další  služby (nebo  typy produktů).

Zajímalo by Vás

 

Přesně takovou informaci Vám může poskytnout EQIS CRM.

 

Nejprve si nastavíte obchodní kategorie, jejichž pokrytí u zákazníků chcete sledovat.

Údaje o pokrytí/stavu akvizice jsou následně doplňované automaticky na základě práce s obchodními případy. Informace je možné upravit také ručně (například poznačení trvalého nezájmu o danou službu)

 

S tabulkou produktových akvizic můžete následně pracovat

Sortiment (produkty/ceníky)

Správa sortimentu umožňuje

 

poznámka pro CRM na míru

V Cloudové verzi CRM jde o jednoduchou evidenci. V případě zakázkové implementace je možné jej dodat integrovaný s účetním software, doplněný o skladovou funkčnost (příjemky, výdejky), propojený s fakturací.